HELANDE PREDIKANTER

Budskapet om att Jesus är vår läkare har under många på legat starkt på mitt hjärta, och det gör det fortfarande. Jag vill peka på Jesus och säga till dig att han fortfarande gör sjuka friska i dag. Jag vill peka på Jesus och säga till dig; ”Det är inte för sent! Din tid är inte ute! Jesus älskar dig, han har omsorg om dig och han både vill och kan hela dig här och nu.”

 

Titta gärna på denna film, filmen är helt underbar och smörjelsen är stark . Har intervjuas Oral Roberts (som är hemma hos Jesus nu) och pastor Benny Hinn. Dessa Gudsmän har vidrört nationer med smörjelsen som bryter ok, helar och upprättar människor. De pekar inte på sig själva, men på Jesus Kristus, deras frälsare och Herre. Jag vill på samma sätt peka på Jesus som din läkare, frälsare och Herre.

 

Titta på filmen. Den är jätte bra, Den textas till Svenska.







Filmen fins att köpas på DVD i sin helhet på Livets ord.se. Vill du komma till livets ords webbutik klicka här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0