STUDIER PÅ LOTS

DAGENS ANDRA BLOGGPOST

Jag läser just nu en kurs på LOTS Livets Ords Teologiska Seminarium. Och jag kan verkligen rekommendera er att ta en kurs där. Att studera på LOTS är ett av de bästa beslut jag har fattat.

I början trodde jag att det skulle vara svindyrt att studera vid LOTS. Och vist kostar det en del. Men det är det värt. Men man kan ju börja med en mindra kurs om man vill.

Jag läser för närvarande kursen  SFS, och det var verkligen en bra början för mig. Kursen var inte så jätte dyr och det är ett ganska lugnt tempo på kursen. I denna kurs tar det bla upp bön, nattvard, lovsång, tjänstegåvorna och flera andra saker.

Funderar du på att börja studera vid LOTS, kontakta dem gärna om du har frågor. Då och då har de även öppna föreläsningar som man kan besöka. Och bor du inte i Uppsala finns det möjlighet att läsa vissa kurser på internet.

Bibelskolan på LOBC var mitt livs viktigaste beslut. Mina studier på LOTS anser jag nästan lika viktig, och att studera på LOTS är en helt enorm tillfällighet.  

Direkt efter denna bloggpost kan du läsa tisdagen (6/4) predikning om helande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0