VECKANS DVD KLIPP

DAGENS ANDRA BLOGGPSOT.

Jag försöker att då och då lägga ut ett filmklipp på min blogg. Denna gång har turen kommit till pastor Joel Osteen, som till den kände predikanten John Osteen.

Joel Osteen är en utan mina favorit predikanter. Han har alltid ett upplyftande och uppmuntrande predikan. Jag har träffat honom personligen flera gånger, och han är en mycket ödmjuk och underbar person. Jag uppmuntrar dig att regelbundet gå in och lyssna på hans undervisning, anntingen genom att gå in på hans hemsida, eller genom att titta på honom på någon av de kristna TV kanaler som sänder hans program






DVD 2 Joel Osteen

 





Om du vill kan du läsa undervisning om helande, direkt efter detta inlägg har du flera blogg inlägg som predikar och undervisar om Guds goda villja att hela, befria och upprätta dig och din familj.

Sänd mig gärna en komentar, så jag vet vad mina läsare tycker om denna blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0